محل تبلیغات شما

تهيه: كاروان عبدالله 

چکیده:

 جهانی شدن نتیجه تغییرات چشمگیری است که در اقتصاد، ت و تکنولوژی اتفاق افتاده است، ولی واقعیت روزمره تجارت جهانی دربرگیرنده تعاملات و ارتباطات با افرادی است که از نظر فرهنگی متفاوت هستند. امروزه در كسب و كار، به خارج از کشور و میان اهالی سایر فرهنگها می رویم. حتی شاهد آن هستیم که در شهرهای خودمان بیشتر همکاران، مشتریان و حتی مردم بهطور مشهودی فرهنگ متفاوتی دارند. ويژگيهای فرهنگی برنحوه رفتار مديران با زيردستان و نحوه انتخاب فعالي تهای مناسب مديريت منابع انسانی، تاثير می گذارند. در دنیای کنونی، شناسيي و اشنايي به  فرهنگی خود و ديگران ابزاری ضروری برای مدیرانی است که با تیمهایی ازکارکنان، مشتریان، شرکا، رقیبان، دولتمردان و دیگر بازیگران تجاری روبه رو می باشند. در این مقاله، ابتدا به تعریف مفهوم فرهنگ و فرهنگ مخالف و تفاوتهای فرهنگی،  نخش .هنی مردم شکستها در میان مخالفت فرهنگی  و چگونگی ارتقا و بهبود آن پرداخته شده و سپس نحوه تاثیر تنوع فرهنگی بر کار در میان فرهنگ های مختلف، متغیرهای فرهنگی کلان و خرد  مورد بررسی قرار م يگيرد.

ڕانكی ئەزموون و حەزی خانەنشینی نەختیەنە

كاریگه‌رى میدیا له‌سه‌ر ره‌فتارى خۆپیشاندان

هەواڵ و هەواڵنوسی لە ئەنتەرنیتدا (وێب سایت و تۆڕەكۆمەڵایەتیەكان)

فرهنگی ,فرهنگ ,میان ,مردم ,نحوه ,مفهوم ,است که ,در میان ,که در ,باشند در ,این مقاله،

مشخصات

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین ارسال ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

قطعا من در هر زمانی که میدیدمت