تهيه: كاروان عبدالله بخش اول
چكیده
موضوع مديريت بحران در حوزه هاي مختلف مطرح است و مدیریت بحران در رسانه مسئله ای مهم در عصر ارتباطات است. مقاله حاضر به بررسی مدیریت بحران توسط رسانه ها می پردازد. مقاله در ابتدا تعریف بحران سازمانی را مطرح میسازد، سپس با بیان انواع طبقه بندی بحران ها، تعریف مدیریت بحران و ضرورت آن، بحث را به شیوه های مدیریت بحران از طریق رسانه و نهایتا یک چارچوب استراتژیک برای آن سوق می دهد و نتیجه گیری میكن
ڕانكی ئەزموون و حەزی خانەنشینی نەختیەنە
كاریگهرى میدیا لهسهر رهفتارى خۆپیشاندان
هەواڵ و هەواڵنوسی لە ئەنتەرنیتدا (وێب سایت و تۆڕەكۆمەڵایەتیەكان)
,بحران ,مدیریت ,رسانه ,مطرح ,مقاله , ,مدیریت بحران ,بحران در ,آن، بحث ,ضرورت آن،
درباره این سایت